16. maj 2024

»Nekje dobiš, drugje izgubiš. Saj tudi v drugih medijih, v katerih smo oglaševali, ni bilo takoj učinka.«

Gregor Napret je pojasnjeval, da posel ni vedno dobičkonosen in da oglaševanje v različnih medijih ni takoj prineslo pričakovanega učinka.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
3. december 2022

»Cenovna kapica bo 'takoj zarezala v Putinov najpomembnejši vir prihodkov'.«

Janet Yellen je opozorila na učinek cenovne kapice na rusko gospodarstvo in Putinove prihodke.
22. januar 2020
27. november 2023

»Negativne in zastrašujoče pripovedi o migrantih v medijih zagotovo ne pomagajo.«

Sarah Walker kritizira medijsko poročanje o migrantih in opozarja na škodljive učinke negativnih narativov.
10. avgust 2020

»Vlada mora takoj pomagati medijem, še posebej lokalnim in regionalnim.«

Pivčeva je poudarila nujnost pomoči vlade medijem, še posebej lokalnim in regionalnim.